Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 28 aprilie 2018

Chec din albusuri cu bombonele,nuci,alune si fructe uscate








                     E  "Weekend cu spor", Cristina Iuliana Pana,gazda acestei luni,ne-a dat trei teme frumoase pentru a ne inspira: Aperitive,Fel principal,Dulciuri.Fiind adepta dulciurilor,normal ca am ales aceasta categorie,din care am facut acest Chec din albusuri cu alune, merisoare,stafide si bombonele.Am personalizat putin reteta,dar e pe aproape,sper sa nu se supere Cristina.



                     Ingrediente:

                 10 albusuri,10 ling zahar,10 ling faina,5 ling ulei,esenta de vanilie,1 praf de copt, 200 gr de fructe uscate: stafide,merisoare,nuci,arahide,alune,kiwi.

                      Mod de preparare:

                Albusurile se bat spuma cu un varf de sare,apoi se adauga,treptat,zaharul batand in continuare pana se obtine o bezea ferma si lucioasa.
                 Se adauga uleiul si esenta de vanilie si se amesteca incet pana se incorporeaza.
                 Eu nu am macinat arahidele si nucile,cum zice Cris,ci le-am tocat grosier cu un cutit.Se amesteca cu fructele uscate si se presara peste albusuri,apoi faina amestecata cu praful de copt.Se amesteca usor,cu o spatula,cu miscari lente,de jos in sus.La urma se adauga in compozitie si bombonelele colorate.Eu am pus doar cateva,am pastrat pentru deasupra.
                 Compozitia obtinuta se toarna in tava tapetata cu hartie de copt.Se poate folosi,dupa preferinta,tava dreptunghiulara,tavi lungi de chec sau forma de guguluf.Deasupra se presara bombonele colorate.
                 Se da la cuptor 30 -40 min.pana trece proba scobitorii.


                Se scoate din tava si se lasa la racit pe un gratar.Cand e rece,se portioneaza.
                Simplu,fara glazura,fara zahar pudra.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!