Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 14 februarie 2018

Pui cu paste






                      Din categoria Retete grecesti de pe blogul  Strumfii Alina Bucatari am ales  acest pui cu paste care mi s-a parut tentatnt si nu mi-a parut rau.Alina este gazda provocarii weekend cu spor de luna aceasta.Pe langa retetele grecesti ea ne-a mai oferit ca teme de inspiratie Supe/ciorbe si Salate.Pentru mine,retetele grecesti au avut castig de cauza.
                     Acest pui cu paste este de fapt o tocanita romaneasca reinterpretata.In loc de cartofi se pun paste sau taitei de casa.




                        Ingrediente:

                  8 pulpe de pui,1 ceapa,100 ml ulei de masline,sare,piper,5 ling.pasta de tomate,1 l apa,250 gr paste fainoase,3 catei de usturoi

                         Mod de preparare:

                    Pulpele se spala si se sterg bine cu servete absorbante.Se pot lasa intregi sau se dezoseaza.Ceapa si usturoiul se curata si se taie marunt.Intr-o cratita se incinge uleiul si se adauga ceapa si usturoiul.Se lasa la calit pana ceapa devine transparenta.Se adauga bucatile de carne si se lasa pana se rumenesc putin.Se adauga pasta de tomate si apa si se lasa sa fiarba.Se potriveste de sare si piper.Eu am pus si un pic de cimbru.Cand carnea e fiarta,se adauga pastele.Se lasa sa fiarba si ele,apoi se stinge focul.
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!