Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 30 iulie 2017

Pui cu sos de rosii






                      Am facut acest pui in sos de rosii fiind inspirata de sosul de rosii pe care l-am pregatit la Paste cu sos de rosii.Ideia de a face un sos cu rosii uscate mi-a dat-o Laura Maria Din si mi s-a parut geniala,iar combinatia cu carne si mai si.




                           Ingrediente:
                     pulpele,aripile si pieptul de la un pui,1 ceapa,200gr rosii uscate in ulei,2-3 ling pasta de ardei,300ml pasta de rosii,4 catei de usturoi,sare,piper,1 lingurita zahar.


                            Mod de preparare:
                         Pieptul de pui se portioneaza si,impreuna cu aripile si pulpele se prajesc in ulei pana se rumenesc frumos.Eu am folosit uleiul in care au fost rosiile uscate.Se adauga ceapa taiata julien si se caleste pana devine sticloasa.Se adauga rosiile uscate tocate grosier si usturoiul pisat.Dupa ce s-au calit se adauga pasta de ardei si de rosii.Se lasa sa fiarba inabusit pana sosul scade suficient,iar carnea e bine facuta.Daca scade prea mult sosul,se poate adauga un pic de supa.Se adauga o lingurita de zahar si se potriveste de sare si piper.Se presara patrunjel verde tocat deasupra si se stinge focul.
                           Se serveste cald, cu garnitura de cartofi piure sau doar cu paine moale.E delicios.



                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!