Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 22 aprilie 2017

Gulas de miel la ceaun





                 E putin impropriu spus gulas la ceaun,pentru ca,automat,cand spui gulas,spui ceaun.Nu ca nu ar merge facut si in casa,dar la ceaun e altfel.Si cum vremea a fost insorita,desi rece,frig chiar,am pus in functie ceaunul pentru gulasul de miel.Am fost super incantata cand am gasit reteta Sidoniei si mentioneaza ca este originala,ungureasca.
                  Sidy este gazda de luna aceasta a provocarii Weekend cu spor.Si chiar ai spor cand ii citesti blogul! Pentru aceasta luna ea ne-a oferit urmatoarelel teme: Carne de miel,Ciorbe,Salate.Normal,in aceasta luna nu putea lipsi carnea de miel,asa ca un gulas e minunat.




                     Ingrediente:
                1kg carne de miel,2-3 cepe,2 ling untura,3-4 morcovi,2 radacini patrunjel,2 radacini pastarnac,1 telina mica,1 leg.ceapa verde,2-3 fire usturoi verde,700gr cartofi,sare,piper,boia dulce/iute,foi de dafin,chimen,2ling crema gulas,1 leg patrunjel verde.


                      Mod de preparare:
               Legumele si zarzavatul se curata si se taie cubulete.Carnea se spala,se scurge bine si se taie cuburi.Se foloseste atat carne cu os (coaste) cat si macra.Eu am dezosat o pulpa.
                Se face focul si se incinge ceaunul.Se pune untura la topit si se adauga ceapa.Se caleste pana devine transparenta.Se adauga carnea si se caleste pana isi schimba culoarea.Se adauga boiaua,sarea,piperul,chimenul,crema de gulas si foile de dafin.Eu am folosit chimen macinat.Daca aveti seminte de chimen,puneti-le intr-un saculet din tifon pentru a nu se raspandi in mancare.Se toarna 3-4l apa si se lasa sa fiarba.


                 Cand carnea e apropae fiarta,se adauga zarzavatul  taiat cuburi.Dupa 20min.se adauga si cartofii.Se lasa totul sa fiarba bine.



                       Cand carnea si cartofii sunt fierti se ia ceaunul de la foc si se presara patrunjel verde deasupra.
                      Se serveste alaturi de ardei iute si o salata de rosii si castraveti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!