Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 19 octombrie 2016

Oua murate





                     Pentru ca inca e sezonul muraturilor,am ales sa postez aceasta reteta inedita.Da,oua murate.Sunt delicioase servite alaturi de friptura rece,salate de cartofi,salate de cruditati,peste.Nu exista o reteta anume pentru aceste oua murate,gusturile variind in functie de fiecare persoana.Se pot mura cu sfecla rosie, pot fi condimentate sau dulci-acrisoare.

                      Se folosesc oua cat mai proaspete,pentru ca trebuie sa stea la murat.Se fierb tare si se curata de coaja.
                      Se pregateste solutia din apa si otet in proportie de 1 la 3.Se pune la fiert si se adauga sare,zahar,foi de dafin,boabe de piper,boabe de mustar si coriandru dupa gust.Se mai poate adauga:cimbru,usturoi,marar.Solutia se fierbe pana zaharul si sarea se topesc.
                       Ouale se cladesc in borcane apoi se toarna compozitia calda peste ele.Borcanele se inchid ermetic si se pastreaza la rece.
                       Pentru culoare,se fierbe o sfecla rosie,se curata si se pune in borcanul cu oua.

                       Am facut oua murate si cu solutie ramasa de cand am pus castravetii.Am incalzit-o si am turnat-o peste oua.Au iesit la fel de bune.



                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!