Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 12 ianuarie 2014

Cruson






Un dulce pe care-l fac in fiecare an de Revelion.Intotdeauna e binevenit si apreciat mai ales ca se poate servi in multe variante,cu diverse arome,dupa gustul fiecaruia.

Avem nevoie de fructe,proaspete sau din compot.Cu cat mai diverse,cu atat mai mult se vor imbina mai multe arome.
Eu am pus fructe proaspete:mere,kiwi,portocale,banane.Din compot:capsuni,afine,zmeura,visine,caise,piersici,pere,gutui.Am pus si cateva stafide.
Fructele crude le-am taiat cubulete si le-am pus cu zahar vanilat.Fructele din compot,care a fost nevoie,le-am taiat cubulete si le-am amestecat cu tot cu zeama lor.Am adugat si fructele cu zahar si siropul lasat.Am adaugat vin alb si sampanie.Cine vrea,poate sa adauge si un paharel de coniac.Am acoperit vasul cu un capac si am dat la frigider.E bine sa stea cel putin  1-2 ore pentru a se patrunde bine aromele.Se serveste rece,cu sifon sau apa minerala.
Eu am lasat o parte din amestecul de fructe fara alcool.A fost un desert racoros si usor ,binevenit dupa atatea dulciuri si prajituri cu creme.Am servit cu frisca deasupra si cateva frunzulite de menta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru ca toate comentariile necesita aprobare, este posibil ca ele sa nu apara pe blog imediat. Nu este nevoie sa lasati un comentariu de mai multe ori. Va multumesc!